fredag 30 januari 2009

Ska åka till Luleå

Nu är det strax dax att sätta sig i bilen.
Jag ska åka till Luleå och möta Jonas där, han kommer från Kalix.
Det ska bli jättekul och lite pirrigt nästan när man inte har träffats på en vecka. :):):)

Jag har fixat till mig lite inför ett så högtidligt tillfälle, och tänkte att jag skulle lägga upp några bilder på dagens outfit, som blondinbella gör, och alla andra tjejbloggar. Men det var nog inte meningen att jag skulle göra det. Det är helt omöjligt att ta kort på sig själv i helkroppsfigur. Okej, självutlösaren, det fattar jag. Och till slut lyckades jag ställa in skärpan på ungefär den plats där jag skulle stå. Men it huvva hinner man ställa sig, piffa till sig och le okonstlat på tio sekunder. Nej, det lägger jag ner. Ska det vara bilder på mig ska de vara naturliga.

Så jag hoppas att ni överlever utan bilder på mig! Alltså att eran dag inte är förstörd och att ni inte går under av sorg. Men det är ju inte säkert. Hur som helst vill jag önska er lycka till.
Haha... /Hanna (jag är säker på att Jonas hälsar!)

2 kommentarer:

  1. Hihi! Rolig blogg, ska läsa här mer :-) Kul att ni bloggar. Hoppas ni har en jättemysig helg tillsammans! jag och Anders sliter och släpar med allt flyttande i våra anletens svett...

    SvaraRadera
  2. Ojoj. Hoppas det går bra för er och ta hand om ryggarna! :)

    SvaraRadera