fredag 6 februari 2009

Oinspirerad... nervös?!

Hey y'all! Tänkte bara skriva lite, har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag.
Och när Jonas inte skriver, så får väl jag skriva istället för honom också! :-)

Har varit lite oinspirerad på senaste tiden. Måste man vara inspirerad hela tiden för att ha en blogg? Och måste den ha jättesnygg design? Hmm... Jag tror inte jag skulle idas hålla på om jag hade så höga krav, det skulle ta för mycket tid att sitta och fila på layouten. KANSKE att vi gör den snygg nån dag! Men, den är väl inte så jättetokig nu heller? Även om den inte är så typisk :)

Idag är jag lite nervös också. Eller, jag tänker inte på det så mycket, men känner ändå att det är nåt slags pirr i magen. Ska hålla i ett musikcafé ikväll. Kom dit och stötta! Strömnäskyrkan, 20:00. det blir låtar och en andakt också. Fast den håller inte jag i.

Nu ska jag dra till schtan och se om den har nåt att erbjuda till ikväll i form av scenkläder.
Ta hand om er! Kramar /Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar