lördag 7 februari 2009

Såhär ser det ut

Detta inlägg riktar sig till alla som vi känner väl men som aldrig har sett hur vi har det.

Har gjort en fotosession alá lägenheten och de som är intresserade kan nu blicka in i våran lya.
Tänker mest på Äspered, ni som har åkt 120 mil minst med massa möbler på en släp kanske vill se hur det blev?! Det var ju ändå ett tag sen vi fick upp allt.
Kanske någon från Hjälmared är nyfiken på hur vi har det?
Jag vill faktiskt skryta lite med att jag INTE har städat innan jag tog korten, vilket man kanke ofta gör innan man visar upp boendet. Så det här är alltså en helt vanlig dag hos Larssons.
Så guidningen börjar i vardags/tv/tv-spels/datarummet:
3-60:n i full gång (alltså Xbox:en)
"Ge mig ett leende!"
Ett ganska prydligt skrivbord, vad säger ni?
Nu har vi kommit in i köket, och missa inte den internetbeställda
kalendern till höger, med egna uppladdade bilder.
(webbplatsen där den är beställd tänker jag inte länka till, för den hade så hyvva mycket reklam och "personliga gratis-erbjudanden" att jag verkligen inte stödjer den nu längre)
Lite suddig bild på den snedställda spisen, diskbänken och det fina skafferiet
Matbord (som jag fyndade på EM:s lagerutförsäljning för 400 kr blott för ett år sedan)
Och, tyvärr, jag måste ju bara visa hallen som tyvärr ser ut såhär. Den röda byrån tillhör vår hyresvärd men vi har bra användning för den. Är dock sugen på att åka till IKEA!
Ja, så har vi toaletten.
Här sitter vi och ****** och ***** hela dagarna!
Sist men verkligen inte minst sovrummet.

That's pretty much it! Hoppas ni enjoyade turen, välkommen åter!
(välkommen hit, alltså, och hälsa på :))
//Larsson

6 kommentarer:

  1. IKEA är ju ett trevligt ställe, kanske vi ska åka dit tillsammans nångång =)

    SvaraRadera
  2. Jayks, det vore grymt skoj!
    Vi har dock tänkt spara lite, så framåt vårkanten tänkte vi oss en resa o då kan ni ju hänga på om ni vill! :)

    SvaraRadera
  3. När är framåt vårkanten? Typ april, maj någon gång eller? Vi måste åka dit innan bröllopet :-) Finns mycket billigt där...

    SvaraRadera
  4. jo, april verkar som en bra månad tycker jag.
    Ikea is the shit vad gäller billigt skrot! (och begränsat med grejer av bra kvalité, men vad gör det :))

    SvaraRadera
  5. Vi köpte saker på ikea för 15.000 när vi flyttade och har aldrig haft problem med något av det, inte en skruv fattades. Däremot kökstolarna som vi köpte på ett lite dyrare ställe fick vi reklamera. Så jag tror att ikea har bra kvalité, men skitbilligt är det!

    SvaraRadera
  6. Ja, du kanske har rätt.. egentligen har jag ingen koll på hur bra kvalité det faktiskt är. Inget som vi har hemma har ju gått sönder än, så.. :) Go IKEA!

    SvaraRadera