söndag 8 mars 2009

Bildrapport














Tänkte visa lite bilder från den gångna (snart, tyvärr) helgen. I fredags var vi på after work på Restaurang Bryggargatan i Piteå. Ett väldigt fint och dyrt ställe men med billigare buffé på fredagskvällen för 170kr.
I lördags var vi bjudna till våra kompisar Elin och Edvard (som ska gifta sig i sommar :)) på mat och melodifestivalen. Här sitter vi i deras tv-tittarrum och försöker förstå reglerna till ett spel.




Ja, och annars har jag (Hanna) suttit och glott på skicka-efter-klänningar eftersom vi ska på två bröllop i sommar. Har varit sugen på att beställa en somrig klänning att ha på bröllopen. Många amerikanska webbsidor skickar inte till Sverige, och jag har haft svårt att hitta nån bra svensk sida, men dessa klänningar är från Halens, och det var den bästa sidan jag hittade (har inte sökt så vansinnigt mycket). Är det en tantig sida? Jag trodde det, men nu tycker jag nog lite annorlunda, i alla fall vad gäller klänningarna! :)
Här är två exempel på fina.

2 kommentarer:

  1. Hej Hanna!
    Kul att läsa er bloggsida. Nu kommer jag att forts. följa den var så säkra. Båda klänningarna är jättefina tycker jag och skulle passa dej utmärkt! Vilket fint kort på Jonas i vitsippehagen! Jag har varit hos min farmor i Alingsås idag och där blommade faktiskt snödropparna för fullt. Snart är det vår och vi får ses igen, längtar efter er! Kramar från Anette.

    SvaraRadera
  2. Hej Anette! Roligt att du kommenterar :) Hoppas knät är bättre, och att ni har det bra annars där nere! Såg på vädret på tv att våren har kommit till södra sverige men inte hit:/ Just nu är det dock 12 plusgrader och sol här, så det är väl påväg! Ska bli underbart att få komma ner nån gång när det passar. Vi längtar efter er också var så säkra! Många kramar /Hanna

    SvaraRadera