söndag 19 april 2009

Hej och go´middag

Sitter här och har inte så mycket att göra. Tyvärr så är jag inte riktigt frisk så jag orkar liksom inte vara ute och förlusta mig, lufsar runt inomhus istället.
Jonas spelar Bioshock (Xbox 360). Nu tror jag att jag skrev rätt. Huvvaligen, jag har känt mig så konstig i kroppen på sistone, illamående, kan inte sova, ont i halsen och i huvudet av och till. Allmän, skum sjuk-känsla. Diagnos någon? Nej om ni vill så får ni be för mig. Och för att det ska kännas bättre.
Jonas har suttit med ett arbete i helgen. Men inte riktigt hela tiden, det hade varit jobbigt. Igårkväll så spelade han och Anders Halo på Xboxen. Och under tiden så var jag och Sofia hos Lina och Andreas och spelade Worms på deras Xbox. Och åt hallonpaj ska tilläggas. Visst är vi ena tvspelsnördar!?
Hehe, när jag läser vad jag har skrivit så ser jag nästan orsaken till att jag inte mår så bra. Aktiviteten har kanske inte varit på topp och livsmedelsföringen har inte heller varit optimal. Äsch.

Längtar ner till västragötaland! Det är som nån sorts helande luft där nere. Och helpension. Men framför allt är det fantastiska människor att se och umgås med, såklart.

Jag har en finne på hakan.

Nej, nu märker jag att skriv-ämnena börjar ebba ut. Kanske är dags att sluta skriva.

Men en sak måste jag säga och det är jag har gjort klart examinationen, hemtentamen, och det känns UNDERBART! Hoppas verkligen att min effektivitet i studerandet håller i sig. Det känns bra, för jag är riktigt inspirerad. Vilket inte händer jämt. Det borde ju ge bra resultat också!

Tack för ordet.

2 kommentarer:

  1. Krya på dej! Och köp Worms! Då kan vi kriga mot varann hemifrån. Fast det är ju iofs väldigt trevligt att dela en hallonpaj också. Tack för en mycket trevlig kväll igår. Kram!

    SvaraRadera
  2. tack själv! Ja worms är nästan en kandidat när det gäller att lägga pengar på tvspel. Förresten, såg sms:et med Karlssons nytillskott. Så härligt!

    SvaraRadera