torsdag 7 maj 2009

Är man seg om man inte har packat upp väskorna en vecka efter man har kommit hem?

...för det har nämligen inte vi gjort. Jag och Jonas vi har våra båda bagar ståendes i sovrummet, orörda sen i söndags. Funderade nyss på om man ska ta och kolla vad som finns där.

Jag fyller 22 år på lördag. Eftersom att kompisarna och familjen har annat för sig så blir det ett firande med mig och Jonas bara. Men det blir trevligt det också! Som tur är så blir det firande med familj på onsdag ihop med Julia. Och på söndag kväll bjuder jag kompisar på födelsedagsfika. Så den som känner sig som en kompis får gärna komma hit då! 19:00.
Ja, alltså, meddela gärna först i så fall :-) Släng upp några kommentarer, vetja, det brukar ju funka om man exempelvis ska planera en resa till IKEA, eller hur Elin och Edvard? ;P

2 kommentarer:

  1. Nej, då är man bara lat. Har man däremot kartongen med saker man inte packat upp än, när man flyttade för snart 4'a år sedan, ja då är man seg. (Ja jag har det :-p)

    SvaraRadera
  2. Haha. Fast om man inte använder grejorna, så är det ju inte uppackningsmaterial, om du förstår vad jag menar! :D Kommer du hinna packa upp kartongen innan du flyttar igen? :)

    SvaraRadera