söndag 17 maj 2009

Plugga, Norge, EU

Hej! Nu var det ett tag sen vi bloggade. Har väl inte haft så mycket inspiration på sistone.

Idag har vi haft vår, nästan sommar, med 18 grader varmt, soligt. Vi har suttit ute på en filt och pluggat och så har vi ätit på MAX, för vi iddes inte göra mat idag, och så var vi hungriga :). En kul grej var att när vi sa till våra grannar att vi skulle äta på max visade det sig att de hade tänkt göra samma sak.
Nu är det sista etappen i studerandet! Ojoj. Jonas pluggar för fulla muggar, jag har också pluggat idag. Det vi har är rapporter och en praktisk tenta. Sista rycket. Det blir skönt sen när allt är över! Vi skyndar oss lite så att vi ska hinna bli lediga så mycket som möjligt. :)

Förresten vilken skräll, Norge! Vinna med Farytaile och så nationaldagen idag!
Låten, förresten, är riktigt svängig tycker jag. Vad tycker ni?

En svår grej tycker jag är EU-valet. Är inte alls insatt, och har mycket skola att läsa in, och vi måste förtidsrösta för vi är borta på valdagen... så det känns lite jobbigt faktiskt. Är inte så intresserad heller. Tips någon? Yrka på favoriten?

2 kommentarer:

  1. Japp, jag tyckte ju också att Norges låt var riktigt svängig som ni vet :) Lät väldigt härligt med att sitta ute på en filt och plugga! Jag gjorde det också! Eller först satt jag och Anders uti kanalen på en filt och åt lunch, sen pluggade jag ute hos mamma och pappa i en solstol :P Höhö! :) Ses ikweelst

    SvaraRadera
  2. Det lät väldigt härligt det också! ja just det, vi syns ikväll! Vi cyklar nog, jag och Jonas, så kan ni andra åka i bilen om ni har någon.

    SvaraRadera