tisdag 16 juni 2009

Lately

Hej
Nu har vi varit nere i drygt en vecka, och haft det bra bra bra. Mest har vi slappat och fixat inför Simons, Jonas brors student. Vi har även hunnit med en tur till Lager 157 och en del bastande. Vädret var sisådär, men det gick lika bra för det :-)

Förresten, idag när jag cyklade i stan mötte jag som av en händelse en glad Robert, lillebror. Jag visste sedan igår att idag var dagen då han skulle skriva teori och köra upp, och det visade sig att han kom precis därifrån. Så jag var den första att träffa honom efter att han hade klarat körkortet!
Grattis Robban!

En sak till: Jag (Hanna) ljög än en gång om att vi inte hade nån skola. Jag och min grupp har fått komplettering på två rapporter. Som tur är har jag fixat min del i det redan. Känns som att man HELST vill hinna klart allt innan man börjar sommarjobba, annars blir det ju helt galet med skola och jobb samtidigt. Det går ju bara inte.

2 kommentarer:

  1. Kul att ni haft kul men ännu bättre att ni är tillbaka! :) Vi kan väl styra upp some grill snart? Nästa vecka kanske?

    SvaraRadera
  2. Jepp det vore skoj! Lite tennis/kubb/nåt annat och grill på det kanske?

    SvaraRadera