tisdag 8 september 2009

En del förklaringar

Hejsan!
Det inlägget som jag skrev igår gav kanske inte hela bilden av hur jag ser på min tillvaro.
Skulle bara vilja tillägga tre saker.
Ett: Det var inte helt allvarligt menat precis allt, det var en liten överdrift men också en liten provokation mot hur stressade vi alla måste vara som vuxna människor. Även om jag tycker lite så så tror jag att jag klarar av att leva ett liv som vuxen.
Två: Det med att min tillvaro inte går ihop är inte riktigt säkert heller, eftersom jag bara har gått en vecka i skolan, och kan inte veta huruvida tiden räcker till eller inte än. Igår var jag jättetrött hela dagen och det kan ha bidragit till min frustration. Det kommer inte att vara så hemskt. Det är rätt så kul att plugga faktiskt.
Tre: Jag gillar att skriva. Ett kreativt sätt att filosofera på. Men ibland blir inte verkligheten så grå, utan mer svart och vit, när man kommer igång med skrivandet...

Ja, så nu tror ni inte att jag är deprimerad eller nåt sånt. Det är jag inte. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar