söndag 27 september 2009

Från kollektiv till individuell

Ja, godkväll gott folk.
Här händer det saker.
Det viktigaste som har hänt här är väl att bloggen har gått från att ha två bloggare till att ha en. Fast det är egentligen ingen egentlig skillnad - ända sedan det ändrades från att vara bröllopsblogg till vanlig blogg har Jonas bara bloggat en gång. Men jag har ändå tyckt att det har varit kul att ha den tillsammans. Men nu läser Jonas inte ens inläggen och då känns det lite konstigt att bloggen ska heta "Jonas och Hanna". Så that's it - nu är det mera "min" blogg. Fast jag tänker mig ändå att det kommer att skrivas en del om Jonas och oss, det kan ju vara intressant att få höra lite om också.

Sen har jag äntligen kommit på hur man sätter in sin egen bakgrund i bloggen, och så har jag experimenterat lite med paint och så, eftersom vi inte har nåt photoshop eller liknande. Är rätt så stolt över vad jag lyckats åstadkomma. Html-koderna är och fortsätter dock vara ett mysterium för mig. Man lär en bit i taget liksom.
Ikväll är vi lite blödiga, Jonas och jag. Vi har pratat lite om när vi ska vara ifrån varandra. 14 dagar. Utmaning, utmaning!

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Lycka till med HTML-koderna. Lär mig en del sånt just nu. Vi ska göra en användarvänlig hemsida som projekt i skolan. Ska bli kul. Hoppas ni har det bra, hälsa Jonas!

    Kristian

    SvaraRadera
  2. Tycker också att det blev jättefint! Härlig bakgrund med blåbär-och lingonriset!

    SvaraRadera
  3. Tack hörni! Spännande med projektet med hemsidan, Kristian. Hoppas det lyckas bra!

    SvaraRadera