tisdag 29 september 2009

Fy bubblan

Har bara en sak att säga.

Det är så jobbigt att diska!!

Ni som har diskmaskin, ni förstår inte vidden av den pina som vi hand-diskare dagligen utsätts för. Städa, plugga, tvätta, handla, you name it. Det blir en ren barnlek, en barnlek när man jämför med hur tråkigt det är att diska. Torka kan jag göra, plocka ur diskstället kan jag göra, men diska får mig att tänka på långa väntetider eller magont eller nåt annat trist. Så är det.

Imorrn har vi tenta. Jag är kolugn. Nu blir jag nervös för att jag insåg hur lugn jag är.
Det går nog bra. Ni får gärna be för praktiken som startar på torsdag också. Be för Jonas också, när ni ändå håller på, för han är förkyld och opigg.

Ikväll: Jonas spelar ett spel som går ut på att riva byggnader. Lisa och jag har sjungit och spelat blandad musik.


Jonas i färd med att åka Höjdskräcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar