lördag 26 september 2009

Hej och godmorgon

Idag är det lördag. Jonas ska åka till skolan, för han har mycket att göra inför en tenta som nalkas snart. Det måste vara tråkigt att vara i skolan på en lördag. Men, desto roligare är det väl att komma hem från skolan antar jag :-). Vi får se om han åker dit imorgon också, han planerar för det i alla fall. Vi har båda ganska fullt upp nu. Jag har också tentor nästa vecka, och min praktik börjar också.
Igår fick jag reda på att... hm, vad hette det, Bodaklint? I Brämhult (ni vet juicen!) finns det flera äldreboenden i alla fall var jag har fått praktikplats lite längre fram. Känns skönt, nu slipper jag och Jonas vara ifrån varandra så länge. Han har ju också fått en praktik där, som ni har läst tidigare... En rätt så lång praktik. Men nu kommer vi att ses ändå. Som mest två veckor är vi ifrån varandra om allt går enligt planerna.
Ska bli kul att träffa er i Äspered lite mer! För det får vi se hur det blir under jul, för jag har nämligen en annan praktik då, det kan hända att mellandagarna måste praktiseras på...
Ikväll ska vi äta tacos för andra helgen i rad. Men varför inte :-)

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att ni är på G söderöver.
    /Svärfar

    SvaraRadera