tisdag 22 september 2009

Inte ett tyst vittne

Idag är en härlig dag!

För ett tag sen så bloggade jag om att det var saker som kändes tunga. Vet om att många ber för oss, även om det kanske inte finns hundra skäl till det. Tycker att det är på sin plats att tacka för det, och även dela med oss av att det känns bättre nu. Tror att bönen gör skillnad, inte i sig, men att Jesus kan komma närmare oss och göra oss mer öppna för hans kärlek genom bönen. Egentligen är det ju inget som har förändrats, men jag känner ändå att förändring sker på insidan, dels genom att få förbön men också genom att be själv. Idag är jag tacksam för att jag har fått allt som jag har, när jag för ett tag sedan bara såg problemen i allt. En viktig nyansskillnad! Så bara så ni vet, därute i cyperspacet, så mår vi båda två hyffsat bra nu!

2 kommentarer: