måndag 28 september 2009

Två paranteser

Jo, angående bloggen.

Besök med risk för norrlands-skogs-chock. Alltså det är rätt starkt norr-tema i och med bilderna i bakgrunden, men det var mest för att jag som sagt har experimenterat lite och inte för att jag är någon slags blåbär- och lingon-fanatiker. Men jag har ju fått beröm för det redan, så det kan ju inte vara så farligt ändå, det blev ju rätt så fint trots allt.

Adressen är ju fortfarande hannaochjonas.blogspot.com. Hm, det har ju inte jag tänkt på alls. Kanske man ska skaffa en ny blogg men kopiera designen? Äsch, jag som trodde jag var klar... Jaja, vi får se vad som händer, jag hör av mig vid ändringar!

Ikväll har vi haft hemgrupp. Imorrn är det inga scouter, för vi ska träffas på onsdag istället och besöka sjulnäs-scouterna. Lite week information bara.

1 kommentar: