onsdag 14 oktober 2009

Får man ha intressen som man inte är så high på?

Hej! Nu har jag inte bloggat på några dagar. Som ni märker. Det är för att jag inte har haft tid att ens tänka på bloggen överhuvudtaget. När det är mycket som händer så blir den inte så stor och viktig. Det är ganska bra. Bloggen är trots allt inte det största intresset jag har. Men lite skoj är det att få ha en egen sida och skriva precis vad man vill på. frfireonbdjnvlakfapofmkjdfo. Det där fick jag skriva för jag kände för det! Lite skoj är det faktiskt!

Bloggprofilen, förresten... Ehm, jag märke nyss att jag har med "discgolf" som intresse. Och så kom jag att tänka på den gången vi frisbee-golfade i Borås. Det var Jonas, en kompis till Jonas och jag. Det gick inte så väldigt bra för mig. Mitt första utkast hamnade inte rakt fram utan till vänster 90 grader, där Jonas kompis stod. Och höjden på discen var precis lagom för att träffa honom där det gör som mest ont. Det var inte det minst pinsamma jag har varit med om faktiskt. Lyckades kasta discen på honom en gång till lite senare i gamet, i armen. Och så tänkte jag; undrar vad han skulle tänka om han läste att ett av mina intressen är discgolf.
Men sen tänker jag att vi alla fick oss ett gott skratt och att om han vill tro att jag är en norrlänsk drulle så får han det. Jag vet ju bättre själv :). Annars brukar jag ju inte vara så himla dålig på det där liksom.

Åh vad jag längtar efter min man. Det var ett tag sen vi träffades nu. Och så längtar jag efter att komma ner för det blir härligt att få träffa en av mina familjer. Svärfamiljen.
Jag är hemma idag, egentligen har jag praktik, men känner mig inte frisk p.g.a. förkylningen. Behöver vila upp mig. Det är inte det att jag inte vill vara där, det är väldigt kul och givande att vara på praktiken och det kommer jag säkert sakna sen.

Hej svej /Lingontjej

3 kommentarer:

  1. Hej! Det ska bli så kul när du kommer. Jonas saknar dej också kan jag intyga. Elin är också förkyld och hemma från skolan idag men vi får vara glada så länge vi slipper influensan. Krya på dej, vi ses på tisdag! Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Hej kära Anette! Längtar efter er. Tråkigt att Elin också är sjuk. Det är både skönt och tråkigt att vara ensam. Vi ses om.. hm... fyra dagar!

    SvaraRadera
  3. Haha! Alltid lika rolig läsning! ;)

    Hoppas du får en bra praktik där nere!

    SvaraRadera