fredag 20 november 2009

Klagblogg

Hej! Jag tror jag ska döpa om den här bloggen till Hannas klagarblogg. För här kommer ännu ett dystert ärende. Haha. Nej, men det är faktiskt ett bra forum om man vill delge sina nära och kära något.
Just nu vill jag bara delge att det mesta är bra förutom att jag har en nästäppa och en snuva som har följt med länge. Och så mår jag illa vissa nätter/morgnar, har nå konstiga attacker då magen vänds uppochner. Tror det beror på stress. Så be hemskt gärna för detta. Tack!
(Har pratat med vc och där säger dom ett ord: Kortison-nässpray! Så kanske det gör susen?)

Förresten kan skriva lite till.
Det har varit fint med sol idag för typ andra/tredje dagen sedan vi kom hit. Väldigt härligt, har promenerat lite. Jonas har haft sin sista dag på praktiken idag. Han fick en bibel av en patient. Väldigt fint tycker jag. Lite roligt också, men patienten visste förstås inte att han också var kristen. Imorrn ska vi träffa lite hjälmisar. Några från klassen på Hjämared med andra ord. Ska bli skojigt! Vi ska baada. På det tropiska fantastiska stadsparksbadet i Borås.

Hej hej tjej tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar