lördag 12 december 2009

En insikt

Hej!
När jag läste det förra inlägget om att vara otillräcklig, så kom jag på att de enda man behöver vara tillräcklig för är ju sina vänner och sin familj. Och inför dom är jag ju tillräcklig. Jag tror att jag presterar nog bra i de relationerna. Även om alla kan ha sina svackor och göra nåt misstag ibland. Jag tror faktiskt att jag är en rätt så bra människa att ha och göra med i de flesta fall.

Tyvärr kan jag inte berätta vad vi har gjort ikväll och vad vi ska göra imorrn. Men det var väldigt trevligt och det kommer nog att bli det imorrn också. :D

Aifos och Sredna kan väl vara två kodord. hihii :):)

2 kommentarer:

  1. Ja önskan är ju att räcka till. Men det blir rätt jobbigt rätt fort om det blir prio ett. Att räcka till. För jag tror att man sällan gör det. Som jag tänker: Lev och må, slösa med kärlek på dom nära och kära! Haha, fast det är inte alltid lätt det heller.

    SvaraRadera
  2. Precis! Det är skönt att veta att man faktiskt inte räcker till överallt och att man inte behöver ha så höga krav på sig själv. Egentligen är det nog främst jag själv som lägger på kraven att jag ska klara av allt. Men men, he jär barra å schlappen å och it jära ålldeles för mötche!

    SvaraRadera