tisdag 29 december 2009

Jomen hej

Nåja.

Vad är väl en bal på slottet?
Hoho.

Nej, skämtåsido, jag har faktiskt väldigt lite inspiration till att blogga just nu! Vet liksom inte vad jag ska skriva som kan vara intressant att läsa!
Att jag fick 12 par sockar i julklapp är inte intressant.

Så jag skriver helt enkelt att vi har haft en mycket bra jul där nere med många skumtomtar med tillhörande mag-gaser (Jonas mage främst märkte vi), slappande och glädjande nog en hel del snö. Vilket för mig var lite oväntat men härligt!

Prommis i det fina vädret!


Anette och Anna-Lena (Jonas moder och moster)

Jonas och Fredrik har skapat en välbrinnande men flyktig fackla.

1 kommentar:

  1. Haha, dom är både stolta och förvånade över vad jag har dragit in dom i för konstiga traditioner :)

    SvaraRadera