torsdag 14 januari 2010

Apropå förra inlägget

Anledningen till att jag citerade just det bibelord som citerades (för övrigt från jeremia 29:11, gamla testamentet, bibeln) är kanske, delvis för att jag nyligen har kreationerat en liten tavla med den texten. Hänger nu i badrummet. Ursäkta den suddiga kvalitéten, det syns bättre vad det står i verkligheten!

Visst blev det rätt så bra?
Lina; tror du gillar den här stilen! ;-)
Är stolt över skrivandet, fast jag jobbar på att få till rakare rader.

2 kommentarer:

  1. Japp, jag gillar stilen. Fint blev det! Om du hade velat att texten skulle synas bättre hade du kunnat ta enfärgat bakom (texten) och göra en stor ram av det mönstrade. Men det visste du säkert redan. En pysselkväll snart kanske?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej, det hade jag inte tänkt på. Tack för tipset! Men tyckte det blev ganska fint ändå.
    Pysselkväll vore inte fel! Hoppas veckan har varit bra. Kram kram

    SvaraRadera