lördag 2 januari 2010

Det 130:e inlägget.

Nyårs-lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Exempelvis besökt en av platserna där bröderna lejonhjärta spelades in, sjöng på två vigslar och spontan-lussade.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Delvis. Det jag hade tänkt satsa på var att få en bättre hållning.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Sverige.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mm... Länkar Elin på den frågan. Och att bo i hus, fast det kommer kanske inte ske heller nästa år. :/ Plus att jag varje år funderar på att testa mina vingar i Idol... kanske man ska göra bort det i år? Nej usch vad pinsamt...

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag minns aldrig datum! I så fall 13:e dec, luciadagen.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag har fått en bättre självkänsla.

9. Största misstaget? Inget större... Springa runt på havsbadet och fota och kråma mig tillsammans med tjejerna som värsta fjortisen kanske? Nej, förresten, det var inget misstag! Tar tillbaka det!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt.

11. Bästa köpet? Mat?

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att få vara med och sjunga på Sofia & Anders samt Elin & Edvards vigsel.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen speciell. Lovesong for a vampire i så fall!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Inte stressa.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat och funderat. Citerar även här Elin.

18. Blev du kär i år? Jo flera gånger i timmen...

19. Favoritprogram på TV? Skavlan var bra. Idol har också varit kul att se på.

20. Bästa boken du läste i år? Kan vara den jag läser nu, Psykiska funktionshinder av Lundin och Ohlsson. Kurslitteratur, dock, men ack så viktig och lärorik! Läs den; alla har nytta av den!

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Borta ur minnet.

22. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Minns inte.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert, men det spelar ingen roll för det blev ju som det blev, eller hur? Jag är glad över allt som har hänt, erfarenheter som berikar!

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Punk. Haha, nej jag har nog ganska casual stil.

26. Vad fick dig att må bra? Jobbiga frågor... Gud.

27. Vilken kändis var du mest sugen på? Det får jag ju inte säga, gift och kristen som jag är.

28. Vem saknade du? Ludde!

29. De bästa nya människorna du träffade? Det är nog Sara och Jonas. Om man ska rangordna hur bra människor är...

30. Planer för 2010? Det får vi se. Världen är öppen. Till att börja med så ska vi ha spakväll med tjejerna i Strand-famljen och Anna. Och så ska Jonas göra mat åt mig nån gång. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar