söndag 17 januari 2010

Detta har hänt

Vi har varit på IKEA (som stavas med stora bokstäver trots att det är en förkortning som uttalas som ett ord) under lördagen. Det var trevligt nästan hela tiden, vilket delvis kan bero på att vi åt en korv innan vi gick in och stod oss alltså ett bra tag på den. Förra gången vi var där köpte vi ett paket med delicatobollar och då gick blodsockret upp och ner som en jojo. Ehm... var var jag? Det var trevligt och mysigt att gå omkring och testa fåtöljer och kolla på grejer. Det blev inte så mycket dyrare än vad vi hade räknat med heller. Eftersom vi fick välja ett annat barbord än det som vi hade tänkt så blev det faktiskt billigare. Personligen tror jag det blev finare också (har ju inte sett det resultat som hade blivit av det tidigare tänkta bordet).
Jag ska lägga ut bilder... ...snart. De som ska komma och hälsa på (lite olika folk alltså) behöver inte se det i förväg så jag ska vänta med det ett tag.
Vi hade en trevlig kväll också, vi var så möra efter resan att vi.. haha, vi "lyxade till det". Det låter bara så kul när man skriver sådär! Det är typiskt att man lyxar till det, det enda man behöver som anledning är att det är så synd om en eftersom att man har varit på IKEA hela dagen och låtit sig inspireras och konsumerat! Stackars, stackars oss. Vilken sjuk värld vi lever i. Men men - trevligt var det i alla fall! Det är allt som någon behöver veta ;-).

Idag då. Jag har varit på den första övningen med Piteås nya gospelkör. Tror inte det finns något roligare namn på den än. Det var kul! Mycket folk, tror det var ca 40 pigga personer. Vi övade in en låt, men den ska jag nog inte publicera här heller. Mycket hemligstämplat idag! Äsch, hemligt är det ju inte, men i alla fall, återigen så behöver ni ju inte veta mer!

Hoppas alla därute i cyberspacet får en bra vecka. Så ska jag göra mitt bästa för att ha en bra, jag också.

1 kommentar:

  1. Du är rolig du! Lämnar det mesta åt fantasin...
    Ser fram emot att se det nya barbordet! Såg att du hade varit på Gris, heja heja! Jag åker nog dit ikväll. Kram!

    SvaraRadera