söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag är rolig om man känner sig omtyckt och älskad men kan vara jobbig om man inte gör det

...just det, så är det. Simply the way it is. Dumma media och kommers utnyttjar oss stackars människor som längtar efter kärlek.

Och idag är det alla hjärtans dag. Förutom att det är det så är det en helt vanlig söndag.

Jag och Jonas har varit ute på isen i det enormt vackra (och varma!) solskenet. Vi gick och gick och gick, och så hade vi lite varm choklad och macka med oss och så åt vi det, och så gick vi lite till och sen var vi hemma, och när vi hade kommit innanför dörren så stupade vi. För vi var väldigt trötta i benen.

Sen gjorde vi lasagne, som var gott, men det förstördes lite av att jag kom på att jag var tvungen att gå om fem minuter (gospelkören). Då var jag halvvägs in i maten.

Ja, det har varit en helt vanlig dag men lite extra härlig tack vare vädret.

2 höjdpunkter med vårvintern:

  • Luften (frisk och skön att andas)
  • Fågelkvittret (vilka vårkänslor)

(Psst, förresten visst ser bloggen någorlunda fin ut nu? Ni behöver inte svara på det om ni inte håller med mig... hehe.)

3 kommentarer:

  1. I min webbläsare, Google chrome (som för övrigt är den bästa) så ser jag bara halva din "logga". Låter härligt det där med promenad. Idag ska vi ut med skotern, jag är ledig.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Är det bättre nu?
    Å, jag och Jonas funderade på om ni var ute med skotern igår. Det var ni alltså. En skoter ska man ha när det är så fint väder!

    SvaraRadera