fredag 12 februari 2010

Fix och trix

Just nu blev jag lite inne i att försöka fixa en "logga" till bloggen (det som nuvarande är ett lodrätt "Hanna"). Det går inte så bra. Jag har ju inte ens något photoshop, bara paint. Dessutom vet jag inte hur man gör. Just nu testar jag att scanna in namnteckningar som jag har skrivit för hand. Om det blir bra så kanske jag gör nåt kreativt av det...

Snart börjar Smallville. Denna tv-serie har jag blivit lite inne i. Det är lätt att fastna, fast jag egentligen inte tycker att det är så fantastiskt bra. Men idag har det varit spännande, så jag måste bara se fortsättningen...

Igår var jag och simmade på eget initiativ. Min planerade simkompis blev förkyld, så jag tog beslutet att dra iväg själv istället. Det gjorde jag rätt i, för det var väldigt härligt. Simtur och sen bastu och gainomax som belöning, det är grejer det. Skulle gärna göra det varje torsdag, men tyvärr så kostar det, bussen kostar mer än själva badet, så det känns lite halvers.
Ikväll verkar det bli en lugn kväll. Imorgon kommer Lina, Andreas och Aron. Jippi yey, det ska bli kul! Trevligt helg gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar