fredag 19 februari 2010

Fredagskvällsblogg

Mah.
Jonas har tv:n, vilket innebär att jag inte har något liv. Haha, nej, men nästan! Tv:n blir kärare och kärare. Ack vore det inte OS, då skulle jag själv spurta och sprinta. Vi kan väl säga så i alla fall. Vi skulle använda tv:n samtidigt om det inte vore så att vi vill ha den för olika ändamål. Jonas vill spela och jag vill se på OS, vilket Jonas inte vill. Så mycket fredagsmys är det här ;) Men vi har det mysigt ändå!

Har gjort bort en tenta idag, det gick ganska bra.

Fick ett il av längtan efter något sött för ett tag sen, men vi har verkligen ingenting att förtära som är sött. Det får bli mackor...?!

Tycker det är så tråkigt att det fortfarande är så låga temperaturer... I helgen skulle det också hålla sig kring -20. Såg på vädret och nyheterna att större delen av södra Sverige verkar få sin beskärda del av vinter och snö. Men håll ut, vänner! Snart blir det vår, tro det eller ej.

Min mage är inte i trim (lågt ph --> illamående och värk i mellangärdet). Böneämne för den som vill.

Nyss fick Jonas en parfym av mig. För han är den bästaste bästa! Så det så. (Och Hugo Boss är den bästaste godaste parfymen också. Går och sniffar på den lite då och då. Julia, du vet ju att Boss-deon funkar utmärkt för oss tjejer också, eller hur? I alla fall i krissituationer!)

Min bror Robert, syster Lina och svåger Andreas ska åka till Tärnaby i helgen för att hälsa på min kära syster Julia och kära svåger Johan. Det blir kul för dom! Synd att inte vi har tid att hänga på. Hade varit så kul att träffa dom snygga snowbordåkarna over there.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar