torsdag 4 februari 2010

Idag är en seg dag

Idag har varit en riktigt seg dag. Hittills. Jag har sovit dåligt=ont i huvudet, trött som en zombie. Men det finns hopp för framtiden...
Imorrn till exempel, då har vi bokat in oss på en ute-ätar-kväll, jag och Jonas. Ska bli väldigt trevligt och skönt att bara slappa och bli serverad maten. I like it.

Just nu känns det dock tungt, speciellt skolan. Är less... På att plugga. Det gäller verkligen att göra det intressant! Egentligen har vi det rätt så slappt, men det blir nästan värre då, för man är så inställd på att inte behöva plugga arslet ur sig. Ursäkta, det var grovt uttryckt.

Nej, nu ska jag rycka upp mig. Dags att ta tag i diskberget. Sen kommer Terese och så ska vi göra slutklämmen på inlämningen. Kanske man ska klä sig i lite mer anständiga kläder än underställ innan dess.

En helt vanlig dag hos Larssons.

2 kommentarer:

  1. Hallå däruppe! Tycker också att det är lite segt just nu. Svårt att komma upp på mornarna och fortf. så mycket vinter och snö. Längtar efter sol och vår nu. Låter trevligt med utemiddag i morg. Hur blev köttfärslimpan Jonas skulle göra förresten? Ha det så bra, kramar till er båda!

    SvaraRadera
  2. Nämen hej kära svärmor. Ja, jag besteg en otroligt hög snöhög idag och börjar tvivla på att det kan bli sommar. Men men, det brukar ju bli det varje år ändå! Jonas gjorde aldrig köttfärslimpan idag, vi kommer troligtvis göra den på lördag. Det är ett gott recept så det borde inte slå fel. Kramar till er också! Snart blir det ljusare ska ni se!

    SvaraRadera