torsdag 25 februari 2010

Plugg och jobb

Jaha, hej hej!
Nu är jag tillbaka efter en veckas bloggtorka.
Börjar med ett viktigt och väsentligt uttalande:
Idag åkte jag till Luleå och satt i biblioteket hela dagen och läste. Jag och Terese var väldigt duktiga enligt oss själva. Speciellt när det gäller Lögstrup´s "det etiska kravet". Sanslöst flummig och filosofisk bok skriven på gammelsvenska. I princip. Tur att vi hade varandra.

Efter det viktiga nämnandet kan jag säga att det inte händer så otroligt mycket i våra liv just nu. Inga resor på gång. Känns dock skönt att veta att pengarna inte flyger sin kos också. Dock så börjar det brinna lite i knutarna vad gäller sökandet. Efter sommarjobb alltså. Varken jag eller Jonas har börjat med det. Jonas kan jag ju inte riktigt ansvara för, bara tjata lite på, men själv borde jag verkligen ha tagit tag i det tidigare. I helgen har jag tänkt formulera några ansökningar och skicka iväg dom.
Jonas är krasslig, men bättre.

Annars så är det bowling på fredag - kötta!! Eller så inte. Jag har aldrig kommit bättre än näst sist i en serie. Men det ska bli trevligt ändå.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar