onsdag 3 mars 2010

Grått och snöigt

...men jag såg en snutt på "Gomorron Sverige", och de var väldigt positiva och glada. Meteoren, eller metropolen, eller meterologen kanske det heter. Han som visar vädret. Han sa att det förmodligen ska spricka upp och bli soligt i hela landet i helgen, redan imorrn på många ställen. Han sa också att det förmodligen kan komma ett högtryck som gör att varmare luft kommer nästa vecka. Hoppas han har rätt. :)

By the way, så har vi braiga svärföräldrar som skickar oss fina tröstande vykort när en viss svärdotter klagar oavbrutet på sin blogg. Det var nog inte enda anledningen till att de skickade.
Men... jag hoppas att jag inte skrämmer upp folk... Jag är ju lite negativ ibland men egentligen så vill jag ha en positiv syn på livet, och det är ju inte synd om oss på nåt sätt. Men visst är livet tungt, och det kan säkert många känna igen sig i. Om än inte alla. Vilket är bra!

Smallville:s 8:e säsong slutade inte bra. Det slutade på ett sätt som gör att man gärna vill se 9:e säsongen, och jag hade verkligen tänkt ta en paus från serie-tittandet... För det är liksom inte bra för mig alltid. Men det är ju så spännande! Åh, jag kanske ska ladda ner och se ett avsnitt varannan dag, då blir jag ju ingen nörd i alla fall.

1 kommentar:

  1. Känns kul att kunna uppmuntra och bli uppmuntrad. Kommer ihåg en fredagsmysig kladdkaka i höstas som var helt underbar och muntrade upp mej när jag var lite hängig!:)Som sagt kanske vi har en lösning på transportfronten för er del framöver. Hör av er får ni veta mer. Kram

    SvaraRadera