tisdag 23 mars 2010

Nu börjar vi få gråa hår, gråa hår, gråa hår...

Nu har vi väntat länge nog! Nu bestämmer jag att våren ska komma! NU! Jag vill ha vår, så att Jonas blir klar och att Robert tar studenten, och Julia och Johan tar snowboardexamen, och att jag fyller år och vi kan grilla utomhus och cykla infjärden runt, och göra en roadtrip och få ett vårbesök av Äsperedare (hoppas!), och att vi snart bli mostrar och morbröder, och bara allmänt känna att snön och kylan är borta.

Ja, där ser man, det fanns mycket att se fram emot ändå!

Jag önskar mig en uppdatering av hur långt våren har kommit i Västra Götaland. Kommentera mera ;-)

3 kommentarer:

  1. Snödroppar vid husgaveln, fågelkvitter och vårlukt ute. Idag har det regnat rejält och snön smälter fort nu även om det känns som att det är mkt. kvar på sina ställen. Det känns i allafall härligt att vi har en vår och sommar att framför oss. Hoppas ni får en härlig vårvinter snart ni med. Kramar från oss nere i väst.

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det låter bra. Vi hänger inte riktigt med men är inte långt bakom. Idag har det smält lite här också. Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Tja! Ska du inte ta och lägga upp lite bilder från i går? Vore kul att få dem själv också...

    SvaraRadera