måndag 29 mars 2010

Welcome to the 50's!

God afton!
I helgen har vi haft en underbart skojig fest med 50-tals-tema med några kompisar. Som jag sa så var det väldigt trevligt! Vi åt hamburgare eftersom att vi tror att hamburgaren gjorde sitt intåg då. Och så hade vi snygga 50-tals-outfits som jag nu delger med eder alla genom att visa lite bilder från festen. Alla hade utstyrsel, men på lite olika sätt. Vi var alla 50-talister men från olika klassen och sammanhang kan man säga. På kvällen åkte vi till statt och shejkade. Några trodde att vi var storstadsmänniskor, för vi såg så coola ut. Haha! Och så var Anders Bagge DJ, men han spelade inte några 50-talshits trots att vi frågade om det. Men vi överlevde. Kolla in Linneas klassiska hemmafru-pose, den är oslagbar. Jonas var en sån där skitig, snygg boxare som man ser på film. Vi hade en väldigt bra kväll, för att sammanfatta.









4 kommentarer:

  1. Fasen vad snygga vi VAR! :) Tack för att du la upp bilder, jag undrar om jag får kopiera några om jag länkar till din blogg?

    SvaraRadera
  2. Coolt med 50-talet.. ni lyckades bra.. verkar va hög ambitionsnivå på dina kompisar.. inga halvhjärtade försök.. stiliga var ni!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Jag tror att de flesta såg fram emot festen så mycket att man mentalt förberedde sig hela veckan. Det gjorde i alla fall jag :).
    Sofia, ja, vi var riktigt hotta hela högen! Du får kopiera, länka gärna om du vill. :)

    SvaraRadera
  4. Roligt! Vad fina ni såg ut!

    SvaraRadera