torsdag 15 april 2010

Bildbomb

God middag!
Har inte så vidare mycket skriftligt att blogga om, så detta inlägg är istället sprängfyllt med bilder som tagits med min kamera den senaste tiden.
Vi börjar med det senaste.
I tisdags hade vi scouter, och de olika patrullerna
tävlade i samarbetsgrenar.





Sedan grillade vi korv och drack päronsaft.

Söt scout här nedanför!
Frågan är hur diplomatisk?
När jag frågade om jag fick ta kort på en söt tjej (henne alltså) 
så svarade hon: "Ja, bara du inte menade dig, för du är inte söt!"
Haha, där fick man höra sanningen för en gång skull!



Nu förflyttar vi raskt oss till min tripp som jag gjorde i helgen.
Lycksele och besök hos Jocke och Kristina
som bor på en gård ute på landet.
Jag fick följa med Lina och Andreas,
det var väldigt trivsamt att få komma dit för mig.
Vi åt så gott hela helgen, drack rött både fredag och lördag. 
Här är en tsatsiki som var riktigt fet och,
och onyttig, och, och... alldeles underbar.




Den hemmagjorda bion med Saab-stolarna!

Gissa om skaren håller?
Det gjorde den inte.
Jocke helar kissen?

En vanlig tisdagskväll förra veckan kom fint besök:
Isak, Corre, Elin och Edvard. Vi spelade bland annat Partyalias. 
Isak förklarar ord samtidigt som han bugar.



Det här är en bild från vårat sovrum, 
tyckte att de nya påslakanen från IKEA passade väldigt fint in.

Och slutligen men inte minst en bild från den grisgoda salladen
vi hade som tillbehör till fonduen på fredagen i Lycksele.
Gissa vem som hade gjort den. ;)

1 kommentar:

  1. Det var inte få bilder! Jag kommenterade det förut men det blev visst nå't tjall. Kul med bilder, det gillas!

    SvaraRadera