torsdag 1 april 2010

Egentligen...

...så kan man fråga sig varför någon skulle vilja tala om personliga saker på en blogg. Men om ni inte har märkt det än så är det här en väldigt personlig blogg, så att värja sig för en utvikning av mitt inre är redan för sent. Dessutom så finns det en gräns även i det personliga, om vad man vill och inte vill säga.

Egentligen så vill jag bara skriva roliga saker här på bloggen, om hur solskensaktigt mitt liv och mitt inre är... För jag vet också att inget blir bättre av att klaga.
Men just nu så känner jag att pressen blir för stor att hålla allt inombords. Jag mår så pass dåligt. Trodde att min kulm hade kommit för länge sedan, men det går fortfarande djupare. Inom mig finns det sår som inte riktigt vill läka så snabbt, ungefär som bensår hos diabetiker. Uppskattar era förböner enormt mycket!
Hoppas att ni inte blir allt för tyngda av att läsa detta. Jag mår skit men har hopp!

2 kommentarer:

  1. Kära du :( Borde inte behöva må så dåligt, som är så fin :( Kram

    SvaraRadera
  2. Sluta aldrig att hoppas, Hanna. Livet går upp och ner och jag hoppas att det som tynger dej så, ska ge vika, för det är du värd. Kram.

    SvaraRadera