måndag 26 april 2010

PSST

Nu ska jag berätta en hemlighet!!

Jag har köpt en systemkamera!!! Men säg det inte till nån!!

Okej... Fredrik och Anette var alltså här i helgen och fick smaka på att vara modeller eftersom min nya Sony Alpha 230 anlände timmarna innan de kom.
Tänkte ge ett litet smakprov på mina första nyföddaste premiärbilder tagna med min snygga kamera.

Frukostbordet
Tryffelsalami
Jonas luktar på whiskyn i det nya, fina glaset.
Kamel-Bert. (Eller camembert, stava hur ni vill...)
1906. Restaurangen, inte året.
Far och son. E de it likt så seg?




Trundön
Psst, en hemlis till.
Den snygga volvon där nere... är i Jonas och mina händer nu! ;)

Det var allt... ...från en nykär Hanna.

4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en bra helg. Grattis till bilen! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till både bilen och kameran!

    SvaraRadera
  3. Wow! :) Så kul att höra! Om allt!

    SvaraRadera
  4. Tack! :) Jorå, vi hade en riktigt skön och avslappnande helg. :)

    SvaraRadera