torsdag 27 maj 2010

Grejer som man kan köpa till Jonas

Lördagen nalkas och Jonas sjukgymnast-examen!
För er som inte vet vad ni ska köpa för present (gäller såklart bara de som ska fira Jonas på lördag) så kan jag komma med några tips.

Jonas; om du läser det här, bli inte arg! Tänk mig som en resurs liksom. ;) ;)
  • Vi har två stycken whiskeyglas (tror jag!?) som Jonas har köpt från bryggargatans gourmetbutik. Jonas skulle säkert bli glad av att få två till. De ser ut såhär:

  • Tror att han skulle gilla att få en sån där mini-visp. Detta är alltså inte vad jag vill ha även om det kan verka så!!

  • Någon finsmakaresalami
  • En bok med lite djupare innehåll som är intressant att läsa
  • Volley-bollnät
  • Rollerblades
  • En Waboba-ball som kan studsa på vatten


Nu kommer jag inte på något mer. Låt själva fantasin flöda, eller köp helt enkelt ett presentkort på kläder.
Det blir nog megabra hursomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar