tisdag 11 maj 2010

Tack för i helgen!


Är väldigt nöjd och glad över helgen som blev. Det var många som grattade mig och jag har fått mycket fint. Men framför allt så har det varit en angenäm och trivsam helg! Med äventyr och kalas... Tyvärr har jag inga bilder från Kalahatten, bara från kompaktkameran, men under söndagen tog jag några kort med Sony:n.
Kalahatten var ett äventyr i goda vänners lag eftersom att ingen riktigt visste hur vi skulle gå på hemvägen. Vilket resulterade i en del frustration, grymt bra träning och motion, lite skratt och tårar och till slut en tillfredsställelse när vi skymtade vägen till slut...
Tusen tack alla nära och kära för en bra helg!
Här slappas det!
Öbergarna tittade förbi också mellan alla cuper och matcher. 
Det var kul att se dom!

Jag fick en bok som passar in på mig, eller kanske min svaghet...
Chokladrecept :-D
Och så fick jag en jättefin bukett blommor av min man. Bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar