torsdag 10 juni 2010

Man kanske ska blogga också

Någon som har märkt nåt med bloggen?
Det stämmer bra, den har bytt layout med lite nya färger och bilder.
Tänkte att jag måste göra ett nytt inlägg nu när allt annat är så nytt här!

Denna vecka har varit väldigt skön och seg på samma gång. Man vet inte riktigt var man har sig själv när det inte finns nåt att göra! För ett litet tag sedan hade jag stenkoll på allt på grund av stressen, men nu har jag inte ens koll nog att komma ihåg att äta... Men det känns välbehövligt att få vila.

På fredag är det stor fest på Gyllengårdsvägen 43 i Böle. Min superdupermegabror tar studenten! Det ska bli trevligt, vi har blivit lovade god grillmat med goda efterrätter.

På lördag ska vi träffas med hemgruppsgänget en sista gång och som omväxling golfa lite. Alltså discgolf.

Senare, klockan 19:00 är det en gudstjänst på Storstrand. Jag ska sjunga och spela, och Jonas Ahlforn ska predika. Det tror jag blir en fin stund. Temat är "omvänd och använd". Hoppas att många kommer och att vi får dela den med just dig! Mycket välkommen dit, som sagt, lördagkväll klockan sju.


Sii ja läitär älligäiter.

1 kommentar: