onsdag 29 september 2010

Ledig förmiddag

Idag har jag bestämt mig för att ta ledigt. Så att det jämnar ut sig lite i jobb, eftersom att Terese ska till Paris en vecka. Känns skönt att ha lite "komp" att ta ut.
Gick och lade mig 21:30 igår kväll. Detta gjorde susen för mig, vaknade halv åtta idag, pigg som en nötkärna (nästan). Tyvärr förkyld också. Satt på toaletten en stund och processade med mig själv, tills jag kom fram till att jag skulle springa trots att jag inte alls hade lust. Sprang torpetrundan (3km) men det var otroligt segt och jag gick en bit. Är trots allt nöjd och glad att ha kommit mig ut. Sedan hämtade jag Elin, som hade campat med klassen under natten (det var frost i morse), vi åt frukost och nu har jag satt på bastun. Ska bli skönt att få värma själen. Julia, tänker på dig nu, att du hade säkert varit ännu frusnare än mig, önskar att du också vore här och kunde basta i den varma, sköna bastun!

Utsikt inifrån
Utanför
Utanför

1 kommentar: