måndag 27 september 2010

...trodde du, ja!!

Hahaha,
jag är kanske lite väl förutsägbar. Men det skiter jag i, nu är bloggen igång igen, och facebook också.
Meet me there! And here! And ävrywhere!

Blev bara så sugen på att dela med mig. Av 230:ns höstskörd. Här vänner... Se till att kommentera nurå, så jag ser att ni lever!! Det skulle gö mig så glad.

En stor, grön syrsa på Jonas skateboard

Vi ville att Ludde skulle vara cool, det ville inte han...

...på en svampletardag utan resultat.


Dis is how we party
Hemma hos Larssons

Sne bild!

Jag dristar mig till att visa mig ofixad med min slusk-tshirt.
Grejen var de två nya glasögonparen, se även nästa bild.


Soluppgång i Äspered


Nu ska jag basta.
Hej hoj, gummihoj
Haha

7 kommentarer:

  1. Jag instämmer :) Visst har du en systemkamera ?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Jag har också lagt upp ett inlägg på min blogg idag, efter en ofrivillig paus sen innan sommaren. Kolla in!

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att din blogg är igång igen! Och att du är tillbax på FB. :-)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Snygga glajjor, har jag glömt säga. Jag ringer dej nog imorrn. Kramar!

    SvaraRadera
  5. Tackar!
    Anders, jojomänsan en Sony alpha 230 är det.
    Blir schyssta bilder faktiskt.
    Kristian: Tack! Det ska jag checka!
    Ulrika: Kram på dig också ;)
    Lina: tack och tack igen. De är bara å ringa, vore ju inte fel om man fick höra Nellies röst åsså :)

    SvaraRadera