tisdag 19 oktober 2010

En lång dag...

...en rejäl förkylning.
I morse kändes det skönt att bädda ner sig i soffan och slippa göra nåt arbete idag. Fortare än jag anade blev jag less. Det är verkligen roligare att vara frisk och kunna göra saker.
Jonas har spelat Minecraft hela dagen. Spelet med sämst grafik i världen, som går ut på att bygga hus, grottor eller andra byggnader för att skydda sig från nattens monster och skelett. Monstren låter som en slemmig rockmusikers growlande. Ungefär så känner jag mig i halsen just nu. Det är lite synd om mig idag. Fast skönt att slippa körövningen... Faktiskt, man vill inte vara social när man är som en stoppad korv i huvudet och halsen. Jonas blev lite medberoende när han insåg att han kunde skippa kören, han också. Haha... Han är också förkyld, men inte alls lika sjuk som jag. Det är lite synd om mig idag.

Nu är det bara en vecka kvar. Längtar upp till frosten och alla fina Pitebor. Lite extra mycket till Roknäsbon Nelia.

Har hunnit lyssna på en del musik idag... Bland annat denna låt. Musikvideon var inte alls så bra. Men här har ni Jordin Sparks vackra röst i alla fall (och Chris Browns).


2 kommentarer: