torsdag 7 oktober 2010

I like variation!

Nå, vad tycks? Kände mig lite less och var sugen på att testa blogger's nyare designverktyg.
Så detta är resultatet. Känner mig nöjd. Det är roligt att ändra lite i bilderna också.

Jag gillar att ta kort, och göra kreativa saker med dem. Apropå det längtar jag efter att göra album, alltså äkta pappers, inte bara på bloggen. Jag har även en underbar idé om att göra en receptbok, och inspirationen kommer hemifrån. Min kära mamma är förebilden med sin receptbok med plastfickor som skyddar sidorna från kladd, och ett pärm-format som gör att man lätt kan ta ut och sätta in sidor. Detta är su-su-suveränt med tanke på kvantiteten spill i detta hushållet (host, från den manliga delen av familjen, host). Men jag har tänkt att ta det till en ännu högre nivå (om möjligt!) och kopiera klippet och klistret så att det blir släta, fina blad med ett bra papper, och kanske till och med i färg. Självklart ska jag designa min egen pärm också. Åh, vad jag längtar! Inte efter att det ska bli klart, men efter att börja pyssla med det! Har inte ro än på grund av studerandet. Men imorrn ska vi iväg till stan. Jonas ska runt med cv:n och jag ska shoppa på Magnolia. Lina, den affärn skulle du gilla. Förhoppnings hittar jag nåt fint som jag kan sätta tänderna i.

Gud välsigne er!

1 kommentar:

  1. Fin bloggen har blivit! Önskar jag hade din inspiration för alla gamla foton...Magnolia, ååh vilket mysigt ställe, vill ha! Kram

    SvaraRadera