söndag 17 oktober 2010

Movierating goes filmratning

No country for old men.
Jag har just sett den, och anser att jag har förlorat två timmar av mitt liv till ingen nytta. Rekommenderas inte.
Handlingen var långsam, den innehöll konversationer som var svåra att riktigt förstå varför de ingick i filmen. Efter upplösningen av filmen satt jag som ett frågetecken. Det enda som jag personligen fann underhållande var den breda dialekten.

Igår såg vi Pineapple Express, vilket var betydligt bättre! James Franco, vilken kille. Man kan bara älska honom (eller i alla fall hans karaktär)!

2 kommentarer:

  1. Men va!? Är du galen Hanna!? :D No Country For Old Men rockar ju!! Liksom Pineapple Express, bra att du har hälften rätt i alla fall. ;)

    SvaraRadera
  2. Rockar... hmm, näe, ge ett skäl till att den rockar!

    SvaraRadera