torsdag 21 oktober 2010

No shoes blues

Idag har jag pluggat på förmiddagen, Jonas har sökt lite jobb. På eftermiddagen åkte vi till Visko, en outlet-butik med massa skor till hyggliga priser. Jonas gymkompisar Alex och Arta med flickvännen Erika följde också med. Trevliga snubbar.

Jonas köpte sig ett par braiga vandringskängor. 900 svenska riksdaler.
Precis när vi hade hunnit komma in fanns det ställ med stövlar i olika färger. Jag, som alltid har varit skeptisk till att ha gummistövlar som skor-man-har-när-man-vill-vara-fin, föll för ett par bedårande röda med vita snören.
Hittade även ett par mer vanliga stövlar, svarta med brons-aktiga knappar på. De var väldigt sköna och hade ett bra pris. 

5 kommentarer:

  1. Det är roligt med färgglada gummistövlar! En annan sak - skulle du kunna ändra länken till min blogg? Min adress är ju numera sofia.franzen.wordpress.com.

    Nu kommer du snart! Hurra! Hälsa Jonas! Kramar till er

    SvaraRadera
  2. Hopps, länken till min egen blogg är ju sofiafranzen.wordpress.com!

    SvaraRadera
  3. Såh! Nu är det fixat. Jag är lite efter, men nu har jag uppdaterat listan lite. :) Vi ses snart! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tycker dom var jätte fina! Snygga...

    SvaraRadera