tisdag 2 november 2010

Sista rycket innan semestern

Snart bär det iväg till Stockholm på en tjejhelg ala Strands med släkt. Närmare bestämt i morgon.
Imorrn råkar vi ha en föreläsning på sjukhuset i Sunderbyn, vilket betyder att jag måste åka buss in, och sen åker jag från Sunderby Sjukhus till Kallax (flygplatsen). Den senare resan innebär ett byte, helt okej, varar i ca 30 minuter, helt okej, och kostar 83 pengar, inte okej! 
Hur som helst så ser jag fram emot en helg då jag helt får koppla bort skolan, förutom på torsdag morgon då, när jag har läkemedelstenta. Den ska jag förhoppningsvis göra bort snabbt och smärtfritt i Södertälje.
Om ni gör ert bästa för att ha en bra helg, så ska jag göra mitt bästa för att hitta en jacka i helgen. Tror inte jag behöver anstränga mig så mycket för att få en bra helg, nämligen...

Sov gott sömntutor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar