torsdag 16 december 2010

God middag!

Har hunnit ätit frukost idag och inte mycket mer! Är hemma, förkyld, skulle egentligen ha praktiserat. Jag behöver verkligen en lugn dag just nu...
Har suttit och försökt komma på nåt bra att ha på sig på nyårsafton - då är det nämligen USA-tema! Vi ska vara på lägret Livskraft. Tror det blir skoj! Har funderat på massa saker, men inget känns klockrent än. Man vill vara lite fin när det är nyår, så det vore tråkigt att vara en cola-burk. Samtidigt vill man inte vara för fin... Funderade på Marilyn Monroe, gillar hennes stil, men efter att ha googlat lite på henne insåg jag att hon sågs som en sexsymbol vilket känns lite väl magstarkt på ett läger med kristen profil (när jag dessutom ska leda lovsång).
Ska försöka få med Jonas på att vara ett par av något slag. Programledare i Mythbusters tänkte jag först, men om jag ska vara Kari Byron så får jag ha lite tråkiga kläder, dessutom så blir det nog svårt att få till det så att det syns att det är henne jag ska föreställa. Jonas hade kunnat vara James eller Adam vilket hade varit lite enklare, kanske.
Det vore kul att ha en utstyrsel som är fin och rolig och inte allt för förutsägbar. Tips tages emot om ni har några! Annars blir det nog bra med nåt mer mainstreem också.

Have a nice day!

3 kommentarer:

  1. Funderar också på vad man kan vara... himla svårt de där!

    SvaraRadera
  2. Ska ni leda lovsång!!???!! Hurra!!!!

    SvaraRadera
  3. :) ska bli dunderkul!!

    SvaraRadera