tisdag 18 januari 2011

Examen - önskelista


Min studietid lackar mot sitt slut, jag har äntligen rott skeppet i hamn och blivit klar!

Jag förstår att det finns folk som vill ge mig något i examenspresent. För att underlätta vill jag ge några tips på makapärer. Jag är rätt säker på att mamma och pappa och syskonen redan har bestämt presenter, så här kommer lite annat.
  • Armband - i silver, ett enkelt, inga pråligheter. Inte för stora länkar, gärna ett från Snö. Ungefär såhär:
  • Täckbyxor - eller termobyxor så alla i Sverige förstår. I ett mjukt material och lös passform. Varmfodrade, men inte stora och klumpiga. Förmodligen strl M.
  • Ull-långkalsonger - även här slappa i passformen.
  • Superunderställ - inga tajta utan hellre stora och sköna. Alltså sånt underställ som är närmast kroppen.
  • Objektiv - ett som lämpar sig för porträtt. Detta är alltså för dem som känner att de har för mycket pengar som de vill bli av med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar