torsdag 17 februari 2011

En period av jobb

Nu har det blivit lite sällan att blogga, har jobbat mycket i veckan och förra. Men NU är jag ledig fredag, lördag, söndag - ska försöka att slappna av, ta det lugnt och vila upp mig! Eftersom det egentligen inte händer så mycket mer än att jag jobbar finns det inte många nyheter att blogga om. Vi har just nu hopp om ett visst plejs to be. Mer än så vill jag inte säga! Vi får helt enkelt se hur utgången blir.

Är väldigt sugen på att fotografera lite. Tyvärr finns det inte mycket roligt att fota just nu, vädret är lite trist ur bild-perspektiv. Men det är i alla fall snö här... Eventuellt åker vi lite skidor i helgen. Vore härligt.

Har fått väldigt konstiga sovvanor av att jobba dagar och kvällar! Ibland sover jag fem timmar och stiger upp halv sex, eller så sover jag fjorton timmar och stiger upp kl tolv. Lite rörigt i huvudet kan jag bekänna, att inte ha några fasta rutiner. Men jag tror att det blir bättre om jag bara blir lite piggare på morgnarna de dagar jag är ledig förmiddag.

Det får vara allt får nu - hoppas på mer inspiration och trevligare inlägg i framtiden! So long.

1 kommentar:

  1. Hoppas du ser till att göra nåt åt sömnen, ingen höjdare att ha det så där! Men det blir nog bättre nä du får lite mer rutin...Hur går det med läggan?

    SvaraRadera