onsdag 2 februari 2011

Hemma

Jag är förkyld igen och förkylningen verkar ha tagit sig, så jag är hemma från jobbet idag. Ajaj huvudet och ajaj halsen. Jag måste ha världens sämsta immunförsvar när det gäller förkylningar, tredje gången i vinter ;).

Annars jobbar jag mån-fre, i veckan. Ledig helgen, skönt, vi har inget speciellt inplanerat. Idag har vi fått tid för att (äntligen) se på lägenheten, så jag får proppa Panodil för dit ska vi! För alla Pitebor som undrar: här är det stadiga plusgrader för det mesta, det har blåst, duggat eller snöat och varit väldigt halt igår. Idag blåser det nog mindre och det syns lite blått på himlen emellanåt, och imorgon har de utlovat några plusgrader och sol. Det är inte riktigt gnistrande vinter, men å andra sidan kanske våren är på väg snart...?!

2 kommentarer:

  1. Så kul! Dö nöges berätt vöre hä gåå vä lägenheeten! :)

    SvaraRadera
  2. Jomenvisst! He kåm no någer nyheeter snartt! ;) Vörö går hä för er? Jär ne inflötte nöu?

    SvaraRadera