fredag 25 februari 2011

Never-ending tävling!


Jag har vunnit "Beautiful blogger award"! *stolt*
Tack Sofia! (vad har man vänner till om inte att få lite beröm?)
Bättre sent än aldrig kommer påföljande winnerspeech. 

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Rädsla finns inte i kärleken, utan den fullkomliga kärleken fördriver rädslan (Ur Från hjärta till hjärta).

Vad var det senaste du såg på TV?
Lyxfällan.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Jonas dator som surrar högre.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick mellan huset och stugan som vi bor i. Tråkigt. Den senaste RIKTIGA utomhusgrejen var att åka skidor på sjön!

Vad har du på dig?
En sån där creepy snuskfråga. För att döda stämningen ger jag ett ärligt svar: Svarta mjukisbrallor och en stickad röd-blå-vit-randig tröja som Andreas mamma Gun har stickat (som egentligen är Linas). Tröjan är dock väldigt fin och jag fick beröm för den igår av Elin och Anette.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg vad den hette. Tyvärr.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Kort och gott; nej. (För hemmakär).

Jag utser härmed några fler vinnare, utan inbördes ordning, som jag skickar med vinnarfrågorna till:


Grattis!

3 kommentarer:

  1. Men oj oj oj! Man tackar! :) Och grattis! :D

    SvaraRadera
  2. Rebecka: En rolig grej bara! Om man blir utvald som vinnare (av att ha en fin blogg) så tar man med sig frågorna och svarar på dom i sin blogg, och utser några nya vinnare... om man vill :D

    SvaraRadera