torsdag 3 mars 2011

Ledig + förkyld

Idag är min enda lediga dag på hela veckan. Då passar det både dåligt och bra att jag har råkat på en förkylning igen. Det var igår på jobbet som halsontet kom, hastigt och olustigt. Riktigt som knivar i halsen. Idag är det något mindre ont, men med snuva som komplettering.
Nåja, det är skönt att slippa gå upp och jobba i alla fall.

Har just sett "The tourist", en lite annorlunda film. Vet inte riktigt vad jag tycker om den. Ingen superhöjdare kanske. Däremot påkostad. Om man gillar glitter och juveler är den att rekommendera... eller nåt.

Näe, idag kan jag inte förmå mig att klämma fram nåt kul i ett blogginlägg, så jag ägnar mig åt nåt annat istället.
Tack för ordet.

3 kommentarer:

  1. Det behöver inte vara värsta flashiga blogginlägg! Är najs att få läsa om sånna här saker också, för mig. :)

    Krya på dig!

    Och varsegod för ordet. :)

    SvaraRadera
  2. Å, tack, vad fint att du uppmuntrar mig :)
    Det behöver jag!
    Dags för en uppdatering från din sida snart också, och det behöver inte heller vara flashigt!

    Nu är det snart dax att åka till jobbet.

    SvaraRadera
  3. Ja jag är dålig på att uppdatera! Kanske skriver en rad idag, har nämligen hemskt lite för mig denna lördag. Håll utkik! Hoppas du utstår helgarbetet någorlunda!

    SvaraRadera