fredag 4 mars 2011

Inget blir bättre av att drömma...

...men det är ändå svårt att låta bli, särskilt om man är en drömmare.
Härmed delar jag med mig av några dagdrömmar just nu:

  • Att hitta någon/några tjejkompisar i Borås som man kan vara sig själv med och ty sig till
  • Att bli frisk från förkylningen och att tiden ska gå snabbt tills jag får hälsa på hemma i Pite
  • Att det ska sluta klia för Jonas överallt
Nu börjar jag mina helgturer. Önska mig lycka till, det kan behövas just nu känns det som.
Och så för att jämna ut stämningsläget i inlägget så avslutar vi med en glad gub... en glad kille och en glad tjej!

Nåja, det är ju rätt så mycket begärt att man ska se naturligt glad ut uppställd på fotografering.

2 kommentarer:

  1. Så söt du är! Lycka till i helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Du kommer att hitta tjejkompisar ska du se. Jag vet att det känns jobbigt att flytta till en ny stad. Been there. Done that. Men tids nog så kommer alla bitar att falla på plats så att säga.
    Kram vännen!

    SvaraRadera