måndag 7 mars 2011

Jag har fått för mig att skriva jättejättemycket om en speciell grej

Japp, så ligger det till!
Jag vill dela med mig av summan av kardemumman av mina slutsatser hittills i följande ämne;

Hur man ser på sig själv, det vill säga självbilden (eller självkänslan om du hellre vill kalla det så). 

Anledningen är att när jag ser mig runtomkring så kan jag inte hitta något som känns viktigare eller mer relevant än just detta. Självkänslan är ett grundfundament för att våra liv ska fungera inklusive relationer, vardag, skola, jobb, fritid, allt. Ändå är det något som sviktar hos de allra flesta även om det tar sig olika uttryck. Eftersom det ligger nära mig själv också så finns det en del stoff av tankar att plocka ifrån.

I tre delar, ett för varje blogginlägg, tänkte jag snacka lite om min syn på saken. Du är välkommen att läsa och kommentera (eller att dissa, för den delen). Se upp, här kommer det. Wohoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar